Eğer web siteniz üzerinden ürün veya hizmet satışı yapıyorsanız kaç müşteriye ne kadar satış yaptığınızı ve müşterilerin hangi kaynaklardan daha fazla satın alma yaptıklarını inceler.
Tüm interaktif reklam kampanyalarınızın performanslarını takip edebilir ve kıyaslama yaparak bütçenizi daha iyi yönetebilirsiniz. Ayrıca farklı kampanyalar arasında bağlantı oluşturabilirsiniz.
Mobil platformların firmanıza ve web sitenize katkısını inceleyerek önemi giderek ortan Mobil dünyaya daha iyi adapte olabilirsiniz.
Sitenize gelen kullanıcıların sitenizdeki sosyal medya paylaşım özelliklerini ve web site içeriğinizle ilgili nasıl etkileşimde olduklarını takip edebilirsiniz.
Birçok farklı başlık altında text, banner ve video kampanyalarınızın ne kadar görüntülendiği, ne kadar performans ürettiği, hangi coğrafi lokasyonlardan ilgi çektiği, ne kadar bütçe kullanıldığı vb konularda derlenen bilgi arada herhangi bir panel kullanılmadan doğrudan mecraların rapor merkezlerinden elde edilen orijinal raporlar ile sunulmaktadır.
Kampanya sona erdiğinde yeni kampanya başlayana kadar kampanya döneminde gözlenen fırsatlar ve rekabet seviyesi ile ilgili bilgi verilmekte ve öneriler sunulmaktadır.