GOOGLE ADWORDS

Akıllı telefon ve tablet bilgisayar kullanıcılarının hedeflendiği Adwords reklam modelidir. Mobil reklamlarda işletim sistemleri veya GSM operatörleri bazında hedefleme yapılabilmektedir.
Auramedia, dijital reklamcılığın geleceği olarak gördüğü bu alanı kampanyalarında kullanmaya önem vermektedir.Reklamların algılanma ve hatırlanma oranları diğer mecralara göre oldukça yüksektir.






Mobil aygıtlarda görüntülenen reklamlarınıza Auramedia Uzmanları dilerseniz telefon numaranızı da ekleyebilir ve reklamlarınızı görenlerin sizi reklam üzerinden direkt olarak telefonla aramalarını sağlayabilirsiniz.

Text ve resim reklamlarınız mobil aygıtlarda Google Arama Motoru dışında on binlerce aplikasyon, web sitesi vb platformlarda resim (banner) veya text formatta hedef kitleye ulaşabilirler. Bazı Mobil Reklam örnekleri aşşağıdadır.

Rank Device Q2 2012 Type Operating Sys.
1 Apple Iphone 15,84% Smartphone iOS
2 BlackBerry Curve 4,96% Smartphone BlackBerry OS
3 Samsung Galaxy S 3,49% Smartphone Android
4 BlackBerry Torch 3,00% Smartphone BlackBerry OS
5 BlackBerry Bold 2,97% Smartphone BlackBerry OS
6 Samsung Galaxy 5 2,91% Smartphone Android
7 Lg Optimus 2,41% Smartphone Android
8 Motorola Droid RAZR 2,05% Smartphone Android
9 Samsung Vibrant Galaxy S 1,70% Smartphone Android
10 HTC Desire 1,59% Smartphone Android
Catagories Q2 2012 Q1 2012
Games 1 1
Music & Entertainment 2 2
Science & Technology 3 -
Mobile Social Media 4 3
Communications 5 4
Weather 6 9
News 7 7
Sports 8 6
Books & Reference 9 -
Automotive 10 -

Mobil reklamcılıkta yakın gelecek ciro tahminleri:

Mobilee Advertising Revenue by Region, Worldwide, 2010-2015 (Millions of Dollars)
  • Region
  • North America
  • Western Europe
  • Asia/Pacific and Japan
  • Rest of the World
  • Total
  • Source
  • 2010
  • 304.3
  • 257.1
  • 868.8
  • 169.9
  • 1,627.1
  • Gartner
  • 2011
  • 701.7
  • 569.3
  • 1,628.5
  • 410.4
  • 3,309.9
  • 2015
  • 5,791.4
  • 5,131.9
  • 6,925.0
  • 2,761.7
  • 20,610.0


Reklam kampanyalarında bilgisayar ve mobil aygıtları tv ile birlikte kullanan bir markanın erişim değerlerindeki artış oldukça dikkat çekicidir.